سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۱

اخبار

تجلیل از پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

دکتر رضا آموزش ؛ سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان است و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه ای آنرا متمایز میکند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک متولیان سلامت در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در بخش های مختلف بیمارستان و درمانگاه های خانواده این روز بزرگ را به پزشکان تبریک و تهنیت گفتند.
 
دکتر رضا آموزش، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در این مراسم تجلیل اظهار کرد: پزشکان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه در بخش بهداشت و درمان، زمینه ساز ارتقای بهداشت و سلامت هستند.
 
وی تصریح کرد: سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان است و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه ای آنرا متمایز میکند.
 
وی ادامه داد : با تمام سختی های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در راه مبارزه و درمان بیماران در این مدت مواجهه با بیماری کرونا سنگ تمام و با تمام توان برای سلامت کارکنان شریف صنعت و نفت و مردم از جان و دل مایه گذاشتند که صمیمانه از همه این عزیزان سپاسگزاری میکنم و امیدوارم در ادامه راه با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات شایسته ای را به کارکنان صنعت نفت و مردم منطقه ارائه کنیم 
 
در پایان دکتر رضا آموزش گفت: صمیمانه روز پزشک را به همه همکاران عزیزم در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تبریک و تهنیت عرض میکنم و قدردان زحمات و خدمات ارزنده این عزیزان هستم و این تلاش و ممارست جانانه بر هیچکس در این ایام کرونا پوشیده نیست.
 
در این مراسم تجلیل دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری را دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور ،حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی و دکتر عبدالله طیبی مسئول کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی را همراهی می کردند.

99999
99999
76
666
99999
76
99999

۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۶۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید