سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۸

اخبار

گرامیداشت روز دارو ساز در منطقه آغاجاری

دکتر آموزش ؛ همکاران امور دارویی پشتیبان پروسه درمان و نقش اساسی در چرخه نظام سلامت ایفا می کنند که تلاش آنها قابل تقدیر و تجلیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ به مناسبت پنجم شهریور روز داروساز، دکتر رضا آموزش رئیس و تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در واحد داروخانه بیمارستان ، این روز را به پزشکان و کارکنان این واحد تبریک گفتند.

 
در این دیدار دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن عرض تبریک به پزشکان و کارکنان پرتلاش داروخانه این مرکز افزودند : امور دارویی بعنوان پشتیبانان پروسه درمان، نقشی اساسی در چرخه نظام سلامت ایفا کرده و همکاران امور دارویی با تلاش و بهره گیری از تخصص و دانش توانسته اند در ارائه هر چه بهتر خدمات به بیماران عملکرد مطلوبی داشته باشند.
 
وی افزود : با توجه به اینکه در سال های اخیر این قشر زحمتکش همراه با مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا ، از هیچ کوششی دریغ نکرده و در جهت سلامت این بیماران همه تلاش خود را بکار بستند لذا ضرورت نقش آنها درتامین سلامت بیماران اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد ، این خود بهانه ای است تا دیگربار همت والای این قشر گرامی ، بصورت ویژه ستوده و تقدیر گردد.
 
در پایان این دیدار دکتر مریم احمدی مسئول و کارکنان امور دارویی از حمایت های مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و حضور آنها در واحد داروخانه به مناسبت روز دارو ساز تقدیر و تشکر کردند.

99999
666
6
76
6

۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۴۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید