سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲

اخبار

گرامیداشت روز ملی بینایی سنجی در بیمارستان صنعت نفت

دکتر کبری احمدی ؛ کارشناسان بینایی سنجی مهمترین حلقه در زنجیره درمان های چشمی محسوب می شوند که تلاش های ارزشمند مسعود آیرم کارشناس بینایی سنجی همواره ستودنی و قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ امروز یکشنبه 6 شهریور ماه به مناسبت روز ملی بینای سنجی دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت ، حسین قنواتی رئیس خدمات پشتیبانی و تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در واحد بینایی سنجی این روز را به مسعود آیرم کارشناس بینایی سنجی تبریک گفتند. 
 
دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت ضمن تبریک روز بینایی سنجی اظهار نمود ؛کارشناسان بینایی سنجی مهمترین حلقه در زنجیره درمان های چشمی محسوب شده که جا دارد از تلاش های ارزشمند مسعود آیرم کارشناس بینایی سنجی در تشخیص و انجام مراقبت های اولیه بینایی تشکر و قدردانی نماییم.
 
دکتر احمدی در ادامه این دیدار افزود ؛ واحد بینایی سنجی بیمارستان نفت یکی از واحد های فعال و پرتلاش این واحد بوده که با درایت و سختکوشی مسعود آیرم کارشناس خبره بینایی سنجی توانسته خدمات مطلوبی را به مراجعه کنندگان ارائه کند.
 
در پایان این دیدار مسعود آیرم از حضور مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در واحد بینایی سنجی و تبریک این روز تقدیر و تشکر نمود.

99999
99999
99999
666

۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹
تعداد بازدید : ۴۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید