سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲

اخبار

بازدید سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از منطقه آغاجاری

مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی به همراهی دکتر کوروش هاشمی رئیس سلامت خانواده ، علیرضا فارسیان رئیس فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مهدی محمود زاده رئیس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور در منطقه آغاجاری از این مرکز بازدید به عمل آوردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛ در ابتدای این بازدید طی نشستی در دفتر دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور ، حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی و سعید افضلی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری باز آرایی ساختار منابع انسانی مورد بررسی و گفتگو حاضرین در جلسه قرار گرفت.
 
در ادامه مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی و دیگر روسائ سازمان به همراهی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از درمانگاه های خانواده و مرکز سلامت کار بازدید نموده و با ارائه آموزش های لازم به کارکنان،مشکلات و ابهامات نرم افزار سینا (سامانه آنلاین پرونده الکترونیک سلامت) که در راستای اعتلای خدمات سلامت ارائه شده مورد بررسی قرار دادند.
 
در ادامه این بازدید مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی ،دکتر کوروش هاشمی رئیس سلامت خانواده ، علی رضا فارسیان رئیس فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مهدی محمود زاده رئیس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور در بیمارستان شهید ایرانپور با کارکنان و مراجعه کنندگان از نزدیک دیدار داشته و پیشنهادات و درخواست ها را پیگیری نمودند.
 
در پایان این بازدید دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از حضور مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی و دیگر روسائ سازمان در منطقه آغاجاری تقدیر و تشکر نمود.

99999
99999
99999
99999
666
99999

۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۷۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید