سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۵

اخبار

نشست مشترک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با مدیران شرکت پالایش گاز بید بلند و منطقه یک عملیاتی خطوط لوله

حمایت از گسترش و ارتقا سطح خدمات سلامت در درمانگاه‌ های مناطق عملیاتی و درمانگاه خانواده در شهر میانکوه خواسته مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در این نشست بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛ ظهر چهارشنبه 9 شهریور دکتر رضا آموزش رئیس و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی نشستی با دکتر پور رضا مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند و مهندس زهیری رئیس منطقه یک عملیاتی خطوط لوله خواستار عقد تفاهم نامه و حمایت از بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به جهت گسترش و ارتقا خدمات سلامت به کارکنان و خانواده های محترم صنعت نفت شدند.
 
در این نشست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری خواستار عقد تفاهم نامه برای ارائه خدمات مطلوب تر در درمانگاه‌ های مناطق عملیاتی و درمانگاه خانواده در شهر میانکوه بوده که این موضوع مورد موافقت و حمایت مدیران شرکت پالایش گاز بید بلند و منطقه یک عملیاتی خطوط لوله قرار گرفت.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تشکر از حمایت های مدیران شرکت پالایش گاز بید بلند و منطقه یک عملیاتی خطوط لوله در این خصوص گفت ؛ رضایت مندی کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های محترمشان همواره اولویت کاری مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بوده است که امید است با حمایت مدیران شرکت پالایش گاز بید بلند و منطقه یک عملیاتی خطوط لوله بتوانیم خدمات سلامت مطلوبی را به کارکنان پرتلاش و خانواده محترم صنعت نفت ارائه نماییم. 
 
در ادامه این نشست جزئیات ارائه خدمات سلامت در درمانگاه‌ های مناطق عملیاتی و درمانگاه خانواده در شهر میانکوه مورد بحث و گفتگو حاضرین قرار گرفت و طرفین این نشست با موافقت با عقد تفاهم نامه به درخواست مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پاسخ مثبت دادند.
 
در این نشست دکتر رضا آموزش را حسین قنواتی رئیس خدمات پشتیبانی،شهلا پارسی رئیس امور مالی و سعید افضلی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری همراهمی نمودند.

99999
666
99999
99999

۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۳۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید