سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از خودکشی در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دکتر نرگس درویشی ؛ بهداشت روان با تامین و ارتقا سلامت روانی آحاد جامعه از آسیب های روانی و اجتماعی در جامعه پیشگیری میکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری،کلاس آموزش پیشگیری از خودکشی با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت و کارکنان این مرکز در سالن اجتماعات با تدریس دکتر نرگس درویشی روانشاس برگزار شد.

 

در این کلاس آموزشی دکتر نرگس درویش اظهار داشت،بهداشت روان با تامین و ارتقا سلامت روانی آحاد جامعه از آسیب های روانی و اجتماعی در جامعه پیشگیری می کند.

 

وی افزود، عوامل مرتبط با خودکشی در نوجوانان بیشتر زمینه خانوادگی و روانشناختی دارد، عواملی مانند نبود حمایت خانواده و اجتماع، مهارت ضعیف زندگی، عوامل روانشناختی یا همان اختلال روانشناختی از دلایل مهم خودکشی در سنین نوجوانی و جوانی می باشد.
 
دکتر نرگس درویشی در ادامه گفت؛ یکی از شایع ترین اختلالات در خودکشی افسردگی می باشد و افراد مبتلا به افسردگی دارای افکار خودکشی هستند که شناسایی و درمان به موقع اختلالات روانشناختی از مهم تریت راه های پیشگیری از این معضل اجتماعی می باشد.
 
دکتر نرگس درویشی روانشناس در پایان این کلاس آموزشی عنوان کرد، بهترین روش برای پی بردن به اینکه فردی به خودکشی می اندیشد، این است که با او به صورت مستقیم گفتگو شود، این راهکار برای این است که غم و اندوه فرد کاهش یابد و فرد را به این نتیجه برساند که برای دیگران مهم است و به او توجه می شود.

 

در این کلاس آموزشی دکتر نرگس درویشی به سوالات شرکت کنندگان پاسخ و توضیحات لازم را به جهت رفع ابهامات تصریح نمود.

99999
99999
99999

 

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۳۴
تعداد بازدید : ۳۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید