سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۹

اخبار

برگزاری کلاس آموزشی مدیریت استرس در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

کلاس آموزشی مدیریت استرس توسط واحد آموزش بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، این کلاس آموزشی امروز دوشنبه 28 شهریور توسط کارشناس ارشد روانشناسی یاسمین فیاضی با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور ، حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی و کارکنان این مرکز برگزار گردید.
 
مدیریت استرس و سایر موضوعات مربوطه مانند مقابله با استرس، روشهای کاهش استرس، عوامل استرس زا و استرس شغلی از موضوعات مطرح شده این کلاس بود.
 
 یاسمین فیاضی کارشناس ارشد روانشناسی در این کلاس آموزشی اطلاعاتی از تاثیرات استرس بر سلامت جسمی (سیستم عضلانی اسکلتی، سیستم قلبی عروقی، کبد و...) ، بر سلامت روانی ( اضطراب، اختلال افسردگی، کاهش عملکرد شناختی و...) ، انواع استرس و مقیاس هولمز و راهه را برای شناخت بیشتر حوادث مهم زندگی (حتی اتفاقات مثبت مثل ازدواج) که می توانند استرس زا باشند را در اختیار حضار قرار داد.
 
در ادامه این کلاس آموزشی از روشهای جامع مدیریت استرس و راه های پیشگیری از استرس، روش هایی برای مدیریت زمان، استراتژی های آرام سازی و تنفس، سیستم باورها و اعتقادات فرد و در نهایت استراتژی های معنوی و راهکاری آن توسط مدرس این کلاس تشریح شد.
 
در پایان این کلاس یاسمین فیاضی کارشناس ارشد روانشناسی به سوالات کارکنان پاسخ داد و از حضور آنها در این کلاس تشکر نمود.

666
666
99999
666
99999

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۱۲
تعداد بازدید : ۴۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید