سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۱

اخبار

بزرگداشت روز جهانی غذا در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ غذای سالم در بهبود سلامت بیماران نقش به سزایی داشته که تلاش های کارشناس و کارکنان واحد تغذیه در این زمینه قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری،همزمان با فرا رسیدن 24 مهر ماه مصادف با روز جهانی غذا دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان به همراهی دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی و تعدادی دیگر از مسئولین این مرکز با حضور در واحد تغذیه از زحمات ارزنده کارشناس و کارکنان این واحد تشکر کردند.

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک این روز اظهار داشت، غذای سالم در بهبود سلامت بیماران نقش به سزایی داشته که تلاش های کارشناس و کارکنان واحد تغذیه در این زمینه قابل تقدیر است.

 

وی افزود ؛ غذا از ابتدایی ترین نیازهای هر فرد بوده و نقش تغذیه سالم در رشد و پیشگیری از بسیاری از بیماریها غیر قابل انکار است.

 

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در این زمینه افزود، واحد تغذیه بیمارستان نفت با استفاده ابزارهای به روز همواره در بحث تهیه تغذیه سالم برای بیماران عملکرد مطلوبی داشته که تلاش های کارشناس و کارکنان واحد تغذیه به جهت رضایت مندی بیماران قابل تقدیر بوده است.
 
در پایان این دیدار صمیمانه کارکنان این واحد از حضور و حمایت های مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تشکر نمودند و به مناسبت این روز با همکاری واحد تغذیه در روز جهانی غذا به تمامی بیماران و پرسنل نوبت کار در وعده ناهار پکیج غذای سالم داده شد.



99999
666
99999

 

 

 

666


9999999999
777

۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید