سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴

اخبار

مجهز شدن بیمارستان صنعت نفت آغاجاری به دستگاه های فوق پیشرفته C_ARM و فیکو ویترکتومی (PHACO_VITRECTOMY)

دکتر رضا آموزش ؛ رضایت مندی کارکنان صنعت نفت ، خانواده های آنان و همچنین مردم منطقه از مهمترین اهداف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در این خصوص اظهار داشت ؛ با حمایت های دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و نگاه ویژه به مناطق عملیاتی، اتاق عمل بیمارستان صنعت نفت آغاجاری به دستگاه های فوق پیشرفته C_ARM و فیکو ویترکتومی (phaco_vitrectomy) مجهز گردید.

 
وی افزود ، دستگاه C_ARM جهت تصویربردای حین اعمال جراحی، به ویژه جراحی های فوق تخصصی ارتوپدی بکار برده می شود ، که این دستگاه امکان مشاهده اعمال جراحی حین عمل را به راحتی برای جراحان فراهم می کند.
 
دکتر رضا آموزش خاطرنشان کرد ، دستگاه فوق پیشرفته و به روز فیکوویترکتومی (phaco_vitrectomy) برای انجام اعمال جراحی چشم همانند آب مروارید (cataract) و همچنین عمل جراحی ویترکتومی قدامی و دیگر عمل های چشمی استفاده شده که با تجهیز اتاق عمل به این دستگاه فوق پیشرفته بعد از گذشت سال ها در منطقه آغاجاری اعمال جراحی چشمی از سرگرفته می شود.
 
 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در ادامه تصریح کرد ، قطعا با تجهیز بیمارستان صنعت نفت آغاجاری به این دو دستگاه فوق پیشرفته ، ایجاد آرامشِ خاطر برای بیماران ، کاهش موارد اعزام ، جلوگیری از رفت و آمدهای پر خطر و خسته کننده به مراکز دیگر ، کم کردن هزینه های گزاف ناشی از ایاب و ذهاب ، هتلینگ ،هزینه های همراه فراهم می نماید.
 
در پایان دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های دکتر سیدمهدی هاشمی مدیرعامل محترم سازمان و دکتر جهانبخش امینی سرپرست محترم مدیریت تدارکات کالا ، دارو و تجهیزات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عنوان کرد ؛ انشالله با توکل به خداوند منان تلاش خواهیم کرد خدمات شایسته ای در شان کارکنان صنعت نفت ، خانواده های آنان و همچنین مردم منطقه ارائه نماییم.
۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸
تعداد بازدید : ۲۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید