سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۳

اخبار

گرامیداشت ۱۷ آبان روز جهانی رادیولوژی در منطقه آغاجاری

به مناسبت روز جهانی رادیولوژی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به همراهی تعدادی از مدیران این مرکز با کارشناسان واحد رادیولوژی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک این روز اظهار داشت؛ کشف اشعه ایکس، دریچه‌ای نو به جهان دانش پزشکی گشود و در زمانی کوتاه تکنولوژی رادیولوژی، باعث شد تصویرنگاری جزء لاینفک علم پزشکی گردد.
 
وی افزود؛ پویایی و پیشرفت سریع این علم در سالهای اخیر دگرگونی عظیمی را در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها فراهم نموده است.
 
دکتر رضا آموزش در ادامه عنوان کرد؛ روز جهانی رادیولوژی بهانه‌ای است برای پاس داشت و تقدیر از کارشناسان رادیولوژی که همواره به کمک ذرات نامرئی جهان، تصاویر مرئی از آلام دردمندان تهیه‌ کرده تا مایه آرامش و بهبود درد شوند.
 
 دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در پایان سخنان خود تصریح کرد؛ جا دارد از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌وقفه کارشناسان واحد رادیولوژی بیمارستان صنعت نفت آغاجاری در تحقق اهداف نظام سلامت تقدیر نموده و از درگاه خداوند توفیق روزافزون را برای فعالان این عرصه خواستارم.
 
در ادامه این دیدار مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری روز رادیولوژی را به کارشناسان این واحد تبریک عرض نمودند و از تلاش های آنها تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
 
در پایان سید مجید سیادت مسئول واحد رادیولوژی از تلاش های شبانه روزی پرسنل زحمت کش بخش رادیولوژی تقدیر کرد و گفت: مایه افتخار بنده و تمام همکارانم است که بتوانیم گامی در جهت خدمتگزاری به مراجعه کنندگان محترم بر داریم و از حضور مدیریت بهداشت و درمان در واحد رادیولوژی صمیمانه تشکر می کنم.


76
999
99999

۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۴۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید