سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۲

اخبار

بزرگداشت روز جهانی اتاق عمل در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ تلاش های شبانه روزی کارشناسان اتاق عمل با توجه به ظرافت های خاص این حرفه و همچنین انجام کار گروهی برای ارائه خدمات سلامت به بیماران قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری،همزمان با فرارسیدن 23 آبان ماه مصادف با 14 نوامبر و روز جهانی اتاق عمل، رئیس بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین با حضور در اتاق عمل از خدمات کارشناسان این بخش قدردانی کردند.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک این روز به کارشناسان این بخش اظهار داشت؛ تلاش های شبانه روزی کارشناسان اتاق عمل با توجه به ظرافت های خاص این حرفه و انجام کار گروهی برای ارائه خدمات مطلوب سلامت به بیماران قابل تقدیر است.
 
دکتر رضا آموزش افزود: فعالیت های تکنسین های جراحی تسهیل کننده و تسریع کننده کار جراحان است، بنابراین از ارزش بسیار زیادی برخوردارند چرا که بخشی از کار تیم جراحی در اتاق عمل را بر عهده دارند.
 
در ادامه این دیدار دیگر مسئولین بهداشت و درمان ضمن تبریک روز جهانی اتاق عمل به کارشناسان این بخش از تلاش های آنها قدردانی نمودند.
 
 کارشناسان اتاق عمل در پایان این دیدار از حضور مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در بخش اتاق عمل تشکر و قدردانی کردند.

666
99999
99999
 

۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۲۵
تعداد بازدید : ۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید