سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۶

اخبار

حضور مسئولین بلوک زایمان و بهداشت خانواده بیمارستان نفت اهواز در منطقه آغاجاری

به منظور هم افزایی و اعتبار سنجی و اعتبار بخشی براساس پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مسئولان بلوک زایمان و بهداشت خانواده بیمارستان نفت اهواز با حضور در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری از بلوک زایمان و بهداشت خانواده این مرکز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، بنابه دعوت دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به منظور ارتقا کیفی خدمات و اعتبار بخشی و اعتبار سنجی براساس پروتکل های ابلاغی روز یکشنبه 30 آبان ماه سرکار خانم آرتمیس رحیمی مسئول محترم بخش زایمان و سرکار خانم افروزکسایی مسئول محترم بهداشت خانواده بیمارستان نفت اهواز از زایشگاه و بهداشت خانواده بیمارستان صنعت نفت آغاجاری بازدید به عمل آوردند.

 
در این بازدید اعتبار سنجی، چالش ها، بهبود شاخص ها،انجام زایمان طبیعی و کاهش سزارین، سلامتی مادران باردار و رعایت دستور العمل های وزارت بهداشت و درمان را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندکان مورد بازرسی و بررسی قرار گرفته شد.
 
مسئولان بیمارستان نفت اهواز ضمن مفید دانستن هم افزایی ها و تبادل تجربیات، از میزبانی و حس نیت جناب دکتر آموزش رئیس و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تقدیر و تشکر نمودند.
 
در پایان این بازدید با اهدا لوح تقدیر از مسئولان مامایی و بهداشت خانواده بیمارستان نفت اهواز توسط مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تجلیل بعمل آمد.

 

رسانه جدید
7877
565
888
777

 

666

۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۹
تعداد بازدید : ۴۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید