سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۳۷
 

اخبار

گرامیداشت میلاد حضرت زینب س و روز پرستار در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ ارزش تلاش ها و فداکاری های کادر درمان به ویژه پرستاران در کلام نمی گنجد، پرستاری علاوه بر الزام دارا بودن تخصص و دانش روزآمد، مستلزم عشق به مردم و احساس مسئولیت نسبت به بهداشت و سلامت جامعه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب س و روز پرستار دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان به همراهی مدیران این مرکز در دیدار با پرستاران از تلاش های آنها تقدیر و تشکر به عمل آوردند. 
 
 دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و مقدس دانستن حرفه پرستاری ، گفت: ارزش کار جهادی و فداکاری های کادر درمان به ویژه پرستاران در کلام نمی گنجد، پرستاران علاوه بر الزام دارا بودن تخصص و دانش روزآمد، مستلزم عشق به مردم و احساس مسئولیت نسبت به بهداشت و سلامت جامعه است.
 
وی در ادامه اظهار داشت؛ در سال های گذشته، فراگیری کووید 19 میدان آزمون این عزم و تعهد بود و همه شاهد بودیم که عزیزان ما در کادر درمان چه حماسه ی بزرگی را خلق کرده و با از خود گذشتی، در راستای مدیریت درمانی این پدیده ی شوم دست در دست هم نهاده و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز دست یافتند.
 
دکتر رضا آموزش در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی پرستاران محترم بهداشت و درمان صنعت نفت برای این قشر پرتلاش از خداوند منان آرزو موفقیت نمود.
 
 در ادامه این دیدار مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی روز پرستار را به پرستاران پرتلاش این مرکز تبریک گفتند.
 
در پایان این دیدار مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با اهدای گل و لوح سپاس از تلاش های پرستاران این مرکز تجلیل نمودند.

88
888
877
888
233
888
777
777
777
78

۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵
تعداد بازدید : ۵۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید