سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۷

اخبار

گرامیداشت روز حسابدار در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ حسابداری در حوزه سلامت با توجه به پیچیدگی های این عرصه یکی از مشاغل مهم و بسیار حساس بوده که عملکرد مطلوب واحد مالی قابل تقدیر بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به مناسبت ۱۵ آذرماه روز حسابدار دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به همراهی مدیران این مرکز با حضور در واحد مالی از تلاش های حسابداران این مرکز تقدیر و تشکر نمودند.
 
در ابتدای این دیدار دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری اظهار داشت؛ حسابداری در حوزه سلامت با توجه به پیچیدگی های این عرصه یکی از مشاغل مهم و بسیار حساس بوده که عملکرد مطلوب واحد مالی قابل تقدیر بوده است.
 
 وی در ادامه افزود؛ حسابداران بهداشت و درمان همواره با مدیریت صحیح و شفاف سازی در کار خود موجبات تقویت بنیه مالی، شفاف سازی فرآیندهای مالی و نیز فراهم آوری اطلاعات صحیح به منظور تصمیم گیری های اثربخش را فراهم نمودند.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان در پایان سخنان خود ضمن تبریک روز حسابدار به تمامی فعالان این عرصه برای آنها توفیق روز افزون همراه با سلامتی و شادکامی را خواستار شد.
 
در ادامه این دیدار مدیران بهداشت و درمان روز حسابدار را به همکاران گرامی واحد مالی تبریک گفته و از تلاش های آنها در پیشبرد اهداف بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمودند.
 
در پایان این دیدار مدیریت بهداشت و درمان با اهدا گل از همکاران پرتلاش واحد مالی تقدیر و تشکر نمودند.

988
777
8888
888
888
777
888
8888
899
888

77

777

۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۳۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید