سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۳

اخبار

بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری

در مراسمی با حضور رئیس بهداشت و درمان ، رئیس بیمارستان ، رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان آغاجاری و جمعی از مسئولین ، از زحمات پرسنل واحد ترابری این مرکز درمانی قدردانی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، بمناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، طی مراسمی با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ،حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی و دیگر مدیران از خدمات ارزنده کارکنان این واحد تجلیل کردند.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک روز حمل و نقل به همکاران ترابری گفت : واحد ترابری یکی از واحدهای پرتلاش بهداشت و درمان بوده که در تمام خدمات شبانه روزی با کادر درمان شریک و همقدم بوده و هستند. 
 
وی همچنین افزود: رانندگان واحد ترابری دارای شغل بسیار حساس و قابل احترام همراه با خطرات بسیار، که جا دارد از زحمات تک تک همکاران واحد ترابری تقدیر و تشکر نمایم. 
 
در ادامه دیگر مدیران بهداشت و درمان روز ملی حمل نقل را به کارکنان پرتلاش واحد ترابری تبریک گفته و از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمودند.
 
در این دیدار کارکنان واحد ترابری در مورد دغدغه ها و چالش های کاری خود سخن گفتند و در پایان از حضور مدیریت بهداشت و درمان در این واحد تشکر نمودند.

8887
7777
6777

 

۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۲
تعداد بازدید : ۳۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید