سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۸

اخبار

انجام ۱۰۰۰ عمل جراحی در منطقه آغاجاری

با جذب پزشکان متخصص جراحی و تجهیز اتاق عمل بیش از ۱۰۰۰ عمل جراحی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری با موفقیت انجام شده است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، با تلاش شبانه روزی جراحان، تکنسین های اتاق عمل، متخصص بیهوشی و با اضافه شدن پزشکان متخصص جراحی و تجهیز اتاق عمل بیمارستان به دستگاههای پیشرفته از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰۰ عمل جراحی در زمینه های مختلف با موفقیت انجام شده است.
 
بخش اتاق عمل بیمارستان صنعت نفت آغاجاری با دارا بودن 3 اتاق عمل و 5 تخت ریکاوری با سیستم هوشمند مانیتورینگ در همه روزهای هفته به کارکنان صنعت نفت، خانواده های محترمشان و مردم عزیز منطقه خدمات سلامت ارائه می نماید.
 
تجهیزات به روز اتاق عمل بیمارستان نفت شامل دستگاههای لاپاروسکوپی، آرتروسکوپی، فیکو ویترکتومی، میکروسکوپ های چشمی،ENT و بوده که به زودی دستگاه C_ARM به این تجهیزات اضافه خواهد شد.
 
اعمال جراحی انجام شده در اتاق عمل بیمارستان صنعت نفت آغاجاری شامل جراحی های عمومی، جراحی زنان، ارتوپدی و چشم بوده است.
 
در راستای ایجاد آرامشِ خاطر برای بیماران، کاهش موارد اعزام، جلوگیری از رفت و آمدهای پر خطر و پر هزینه و دیگر موارد، مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در تلاش است با جذب پزشکان متخصص جراحی و تجهیز اتاق عمل بیمارستان نفت، خدمات مطلوبی را به کارکنان صنعت نفت، خانواده های محترمشان و مردم منطقه ارائه نماید.

lo

99999
5
76
54555

۴ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۳۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید