سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۲۱
 

اخبار

بازدید رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از مراکز درمانی طرف قرارداد

دکتر رضا آموزش؛ با انعقاد قرارداد با مراکز درمانی به دنبال رضایت مندی جمعیت تحت پوشش و ارائه خدمات مطلوب سلامت در تمامی محدوده جغرافیایی منطقه آغاجاری هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان به همراهی حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی و دیگر مدیران بهداشت و درمان، از نحوه خدمات رسانی مراکز درمانی طرف قرارداد در شهر بهبهان بازدید به عمل آورند. 
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ضمن مهم دانستن رضایت مندی کارکنان صنعت نفت از خدمات سلامت بیان داشت؛ مدیریت بهداشت و درمان به منظور ارائه خدمات مطلوب سلامت و رضایت مندی هر چه بیشتر کارکنان شریف صنعت نفت به دنبال عقد قرارداد با مراکز درمانی در تمامی محدوده جغرافیایی منطقه نفتی آغاجاری می باشد.
 
وی افزود؛ با توجه به گستردگی جغرافیایی منطقه آغاجاری و حضور ۴ هزار جمعیت تحت پوشش در شهر بهبهان قرارداد هایی با مراکز درمانی این شهر به منظور رضایت مندی بیشتر کارکنان شریف صنعت نفت انعقاد شده است.
 
دکتر آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری عنوان کرد؛ در این بازدید با حضور در مراکز درمانی طرف قرارداد، روند ارائه خدمات سلامت به جمعیت تحت پوشش مورد بررسی قرار گرفته شد که در ادامه در صدد هستیم با افزایش این قرارداد ها بتوانیم خدمات شایسته ای را به کارکنان شریف صنعت نفت ارائه کنیم.
 
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با ۲۰ مرکز درمانی در شهر بهبهان قرارداد همکاری انعقاد نموده است.

788
77
889

۱۱ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۲۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید