سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱

اخبار

میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز مددکار گرامی باد.

عشق ورزیدن به خلق، زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بویژه اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبمان گردد که تمام دنیایشان را می توان در پر رنگین پروانه ای خلاصه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، میلاد فرخنده امیرمومنان علی (ع) نقطه عطفی در تاریخ باشکوه اسلام است. تاریخی که پس از این واقعه نقش آن امام همام در توسعه و پیشبرد اسلام ناب محمدی و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی بی بدیل است.
 
سیره و روش علی (ع) الگویی است که بعد از گذشت قرن ها نه تنها گرد فراموشی بر آن ننشسته بلکه روز به روز افکار و اندیشه های تابناک آن امام والا مقام، مورد توجه بیشتر و روش و منشی برای زندگی است.توفیق دستگیری از مستمندان و محرومان به تاسی از راه و شیوه آن بزرگ مرد و کار در این نهاد مقدس به عنوان مددکار، افتخار و سعادت بزرگی است که تنها نصیب آن دسته از بندگان خدا می‌شود که راه رسیدن به معبود را از سیره پیامبران الهی و سبک زندگی امامان معصومی انتخاب کرده‌اند و مدد به انسان‌ها را برای رسیدن آن‌ها به اوج قله‌های سعادت و خوشبختی، برنامه عمل خویش قرار داده‌اند.
 
گوارا باد عنوان والا و مقدس مددکار بر شما که با قلب مهربان و دستان پر عاطفه خود، بخشندگی می‌ورزید تا در دل‌های نیازمندان گل محبت بکارید، تا باری از دوش خسته نیازمندان بردارید. 
 
 روز مددکاری را به جامعه‌ی مددکاری، خصوصا سرکار خانم فرزانه امیری مددکار دلسوز بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تبریک گفته و برای ایشان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و قبولی خدمات ارزشمند آن‌ها را مسالت می‌نمایم.
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷
تعداد بازدید : ۲۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید