سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷

اخبار

آیین تجلیل از مددکار اجتماعی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برگزار شد.

آیین تجلیل از فرزانه امیری مددکار پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز مددکار در بیمارستان نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، صبح امروز آیین تجلیل از مددکار اجتماعی این مرکز با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان، حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی و تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برگزار شد.

 دکتر رضا آموزش، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت امام امیرالمومنین علی علیه السلام انتخاب این روز را به عنوان روز پدر و روز مددکار بسیار بجا و مناسب دانست و گفت: انتخاب روز میلاد این امام همام به عنوان روز مددکاری، وظیفه مددکاران را دوچندان می کند و مددکاران محترم خوب می دانند که مددکاری پناهگاه روحی و روانی مددجویان و نیازمندان است. 
 
رئیس بهداشت و درمان به شرح وظایف مددکاری اشاره کرد و اظهار داشت: مددکاری این نیست که منتظر مراجعه افراد مشکل دار باشد تا مشکل خود را بیان کنند بلکه مددکار باید با توجه به تجربیات خود و استفاده از تجربه دیگران، خود به سراغ مددجویان نیازمند برود و مشکل آنها را بررسی و تا حد امکان حل نماید. 
 
 دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک روز مددکار به مددکار اجتماعی این مرکز اظهار داشت؛ واحد مددکاری بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری یکی از واحد های پرکار و پرتلاش این مرکز بوده که همواره توانسته رضایت مندی مطلوبی را در ارائه خدمات ایجاد نماید.
 
در پایان این مراسم دیگر مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی از زحمات فرزانه امیری مددکار بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

99
777

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۳۰
تعداد بازدید : ۳۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید