سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸

اخبار

دعوت از همکاران گرامی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پایگاه مقاومت بسیج قدر و روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی پیامی از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، پایگاه مقاومت بسیج قدر و روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با صدور پیامی، فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت و از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامتش که چراغ راه بشریت‏ اند.
 
فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی که الگویی کامل از ایستادگی، استقلال‏طلبی و آزادی‏خواهی ملت شریف ایران اسلامی برابر ظلم است را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
 
دهه مبارک فجر بی‏ تردید، جشن تجلی اراده ملتی سرافراز است که این نهضت با درایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانست به دوران تاریک پهلوی، سرسپردگی و ستمها پایان بخشد و فصل نوینی را در تاریخ این کشور رقم بزند. انقلاب اسلامی توسط معماری بزرگ در عرصه تاریخ جهان، حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد و به حق مقام معظم رهبری این بنیان را در دنیا درخشان و درخشان‌تر کردند.
 
پیامد حرکت بنیانگذار انقلاب اسلامی در زمانی شروع شد که جهان شرق، دین را افیون جامعه می‌دانست و جهان غرب با گذاره‌های تقابل علم و دین مواجه بود و هر دو معنویت و دین را از بدنه اجتماعی حذف کرده بودند، اما امام خمینی (ره) و یاران ایشان نظریه آوردن دین از حاشیه به متن زندگی فردی و اجتماعی را مطرح کردند که ثمره آن ترویج معنویت در بطن جامعه بود و انقلاب اسلامی حاصل چنین تفکری است. 
 
یوم الله 22 بهمن، پیام‏آور نام و یاد شهیدانی است که در راه پیروزی این انقلاب و دفاع از تمامیت سرزمینی جانفشانی کردند و برهمگان واجب است که مدافعان راستین این راه و وحدت جامعه خود باشند، زیرا دشمنان طی این چهار دهه هیچگاه از توطئه و دسیسه علیه این ملت و سرزمین دست برنداشته و از راه‏های مختلف به دنبال تفرقه افکنی هستند و بهترین راه برای خنثی سازی این اقدامات، تلاش برای حفظ سرمایه‏های مادی و معنوی این کشور در همه ابعاداست.
 
 ضمن تبریک مجدد ایام فرخنده دهه فجر به ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از همکاران ارجمند صمیمانه دعوت به عمل می آید که در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مشارکت و حضوری فعال داشته باشند.
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۲
تعداد بازدید : ۲۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید