سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

اخبار

سکوی قهرمانی فوتسال بالای ۴۵ سال کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت در تسخیر آبادانی ها

رقابت‌های فوتسال کارکنان بالای ۴۵ سال مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت با قهرمانی تیم بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری،تیم بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در این رقابت‌های موفق به کسب مقام قهرمانی شد و جام این مسابقات را بالای سر برد.
 
تیم‌های بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مسابقه نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و بازیکنان تیم آبادان با شکست دو بر صفر تیم اهواز عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
 
در این مسابقات که با شور حال خاصی برگزار شد، تیم بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در جایگاه دوم و تیم‌های بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر سوم و بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در جایگاه‌ چهارم قرار گرفت. 
 
در این دوره از مسابقات که با حضور ۷ تیم در دو گروه برگزار شد، تیم بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان برنده کاپ اخلاق شد.
 
در پایان این مسابقات در مراسم اختتامیه باشکوهی که تدارک دیده شده بود، با اهدا کاپ و لوح قهرمانی و همچنین کارت هدیه از تیم های برتر و اخلاق تجلیل به عمل آورده شد.
 
در حاشیه مراسم اختتامیه مناطق اهواز،ماهشهر و آغاجاری با اهدا لوح و هدیه از تلاش ها و زحمات متمادی غلام زمانی رئیس پرتلاش امور ورزش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تجلیل نمودند.

 

رقابت‌های فوتسال کارکنان بالای ۴۵ سال مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت از ۵ الی ۹ اسفند ماه در منطقه آغاجاری برگزار شد.

666
4
4

777
99999
4
4
76
666
4
777

۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۳۰
تعداد بازدید : ۳۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید