سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۵

اخبار

بیمارستان های صنعت نفت امتیاز بندی می شوند

رییس شورای عالی میز خدمت سازمان از امتیاز بندی بیمارستان های بهداشت و درمان صنعت نفت براساس عملکرد کارکنان و میزان رضایتمندی مراجعین و بیماران خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران ، مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمتن  در دومین جلسه میز خدمت که امروز دوشنبه 15 اسفند ماه به صورت حضوری در بیمارستان نفت تهران برگزار شد با بیان اینکه در دولت سیزدهم بهداشت و درمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: یکی از برنامه های مدیریت در میز خدمت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، ارزیابی و  نظرسنجی های مختلف  از عملکرد تخصصی و رفتاری پزشکان ، پرستاران و دیگر کارکنان بیمارستان است تا براساس نظرات گیرندگان خدمت، بیمارستان ها امتیاز بندی شوند.

 وی  افزود: ما به ‌عنوان پشتیبان کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها تمامی تلاش خود را برای ارتقای سطح سلامت این عزیزان به ‌کار بسته‌ایم و هدف خود را سلامت و رضایت جمعیت تحت پوشش از دریافت خدمات ارائه شده می دانیم.

رییس شورای عالی میز خدمت سازمان  خاطر نشان کرد : وزیر نفت نگاهی ویژه‌ به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دارد از این رو  تسهیل  و تسریع  رسیدگی به مشکلات  کارکنان ، بیماران و مراجعین مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت، از اهداف ما در برگزاری حضوری میز خدمت که به همت مدیران و روسا سازمان و بهداشت و درمان صنعت نفت، بیمارستان نفت تهران و همکاران پشتیبانی انجام می شود.

سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید کرد:  رویکرد جدید در مدیریت سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت این است که به جای اینکه در دفترکار و پشت میز بنشینیم و مردم به ما مراجعه کنند ما از پشت میز بلند شویم و به مشکلات ولی نعمتان خود بپردازیم زیرا که همکاران ما در صنعت نفت  انتظار دارند صدای آنها شنیده شود و مسئولین  پاسخگوی مشکلات آنها باشند .

وی توضیح داد:  خوشبختانه موضوع میز خدمت در تمامی مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت در حال برگزاری است و رویه کاری بسیاری از مدیران شده است و ماموریت اصلی در نشست های میز خدمت، ارسال موارد درخواست های ثبت شده به معاونت های تخصصی و ریاست های  بخش های تخصصی برای رسیدگی است  که شامل پیگیری  موارد مطرح شده  از سوی فرد نیز می شود.

رییس شورای عالی میز خدمت سازمان با اشاره به  برگزاری نشست پیشین میز خدمت  که در بیمارستان صنعت  نفت تهران برگزار شده بود گفت:  بار اول حدود 60 درخواست دریافت شد که در مورد موضوعاتی چون هزینه های درمانی ، خدمات اعزام ، سمت های سازمانی ،کارانه پزشکان و بحث های ایثارگری ، تبدیل وضعیت و مشکلات مراجعین  بیمارستان  و کلینیک ها بود که تمامی آنها به صورت تخصصی رسیدگی  و پیگیری شد.

سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد:  برگزاری میز خدمت موجب می شود رضایتمندی  شاغلین و مراجعین  مراکز درمانی  افزایش یابد که در نهایت بهره وری  سازمان را ارتقاِء می دهد.


میز خدمت تهران 4
میز خدمت تهران 3
میز خدمت تهران 2
میز خدمت تهران 1
میز خدمت تهران 6
میز خدمت تهران 5
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰
تعداد بازدید : ۵,۶۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید