سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۹

اخبار

کشیک نوروزی برای سلامتی شما

رئیس بیمارستان نفت تهران از آمادگی کارکنان این بیمارستان برای خدمات دهی هرچه بیشتر به مراجعین، در ایام تعطیلات نوروز سال 1402 خورشیدی خبرداد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکتر رضا شهرامی با بیان اینکه در ایام  تعطیلات نوروز هیچیک از بخش های بیمارستان نفت  تهران تعطیل نیست افزود:  در این ایام نه تنها  همه بخش ها فعال هستند بلکه  درمانگاه ها نیز در ایام نوروز  خدمات  دهی دارند.

 وی تاکید کرد: کلیه  پزشک ها بصورت مقیم و کشیک حضور دارند و اورژانس کاملا فعال است  حتی پزشکان  متخصص نیز بصورت آنکال آماده خدمات دهی هستند.

 شهرامی گفت: در نوروز بیمارستان  نفت تهران فعال است و با دانشگاه شهید بهشتی نیز  برای اقدامات  احتمالی  هماهنگی های لازم شده است و برای کلینیک های  تخصصی نیز از سال جدید نوبت دهی و کار کلینیک های تخصصی  از نیمه  دوم  فروردین آغاز می شود.

 رئیس بهداشت ودرمان  صنعت نفت تهران گفت:  برای بهبود خدمات  در سال جدید، برنامه ریزی شده است و  در سال جدید نیز کلینیک های تخصصی، عصر و روزهای پنجشنبه  تقویت خواهند شد.

 وی یادآور شد:  در سال جدید  روش های مختلف نوبت دهی اعم از  تلفنی، اینترنتی  و تلفنی گویا  با اولویت  به تکریم  بیماران بازنشسته  در دستورکار قرار دارد و مقرر شده است  نوبت های یک  تا پنج به بازنشستگان اختصاص پیدا کند.

 شهرامی توضیح داد: با توجه به اینکه در سال 1401  خورشیدی هزینه درمان و هزینه دارو در خارج  از نفت  و در کل  کشور افزایش  چشمگیری داشت ،  به دلیل  کیفیت  بالای خدمات  از سویی و هزینه  رایگان بیمارستان  نفت ، تعداد مراجعین  به  بیمارستان حدود 40 درصد افزایش یافت.

 به گفته وی پیش بینی می  شود سال آینده نیز شرایط  مراجعه به  بیمارستان  و درمانگاه های  نفت ،  همچنان افزایش داشته باشد از این رو افزایش خدمات بیشتر در بیمارستان  و درمانگاه ها از جمله درمانگاه آزادی  در دستور کار قرار دارد.

 وی تصریح کرد: به منظور افزایش کیفیت خدمات  پزشکی بیمارستان نفت  تهران،  برای  تقویت کلینیک های اصلی تخصصی،  از پزشکانی که  اعضای هیات علمی هستند  دعوت شد و پزشکان مجرب تری  به کار گرفته شدند و کلینیک  های جدید از جمله  کلینیک خواب  و کلینیک  فوق تخصصی گوارش، داخلی، اطفال،  آنکولوژی،  کلینیک لنز ایجاد شد  ضمن اینکه  خدمات بخش فیزیوتراپی نیز گسترش یافت.

 رئیس بیمارستان نفت تهران گفت: خدمات و مراقبت های  در منزل  سال آینده  با رویکرد  جدید و با  همکاری اداره بازنشستگی  برای  بیماران بخصوص بازنشستگان انجام خواهد شد و تعداد نیروها  نیز در این بخش افزایش می یابد.

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۴۸
تعداد بازدید : ۵,۲۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید