سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۰

اخبار

نصب و راه اندازی دستگاه اتو آنالایزر بیوشیمی در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دستگاه پیشرفته اتو آنالایزر بیوشیمی در آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری راه اندازی و همچین به زودی دو دستگاه پیشرفته دیگر در این مرکز راه اندازی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، مسئول واحد آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با اعلام این خبر افزود: دستگاه پیشرفته اتو آنالایزر بیوشیمی با هدف تجهیز و توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی همگام با فناوری روز دنیا و خدمت رسانی با کیفیت مطلوب و کارآمد به بیماران در واحد آزمایشگاه این مرکز نصب و راه اندازی گردید.
 
فرزانه کلاهدار همچنین ضمن ابراز خرسندی از این اقدام، از مساعدت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای تهیه این دستگاه تشکر و قدردانی نمود.
 
 
مسئول آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نیز با اشاره به لزوم تهیه این دستگاه اشاره کرد و گفت: کاربرد اتو آنالایزر بیوشیمی برای انجام آزمایش‌ های بیوشیمی است و می‌تواند انواع ترکیبات سرم خون از جمله قند، کلسترول، پروتئین، آنزیم‌های کبدی، پارامترهای عملکرد کبد، و کلیه را اندازه‌ گیری نماید.
 
مسئول آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در پایان گفت: با راه اندازی این دستگاه پیشرفته نتایج آزمایشات با دقت و سرعت بیشتری ارائه خواهد شد.
 
لازم به ذکر است در راستای ارتقا خدمات آزمایشگاهی دو دستگاه پیشرفته کواگولامتر (انجام آزمایش های قلبی و انعقادی) و سل کانتر فول دیف (ارتقا کیفی آزمایشات هماتولوژی) خریداری شده و به زودی در آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری راه اندازی خواهد شد.
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۴۴
تعداد بازدید : ۲۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید