سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱

اخبار

تلاش مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارتقا خدمات سلامت در منطقه آغاجاری

نمایندگان محترم کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در دیدار با رئیس و تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پیرامون ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات سلامت به بحث و گفتگو پرداختند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ پیرو جلسه قبلی نمایندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در این دیدار دکتر رضا آموزش ضمن خوش آمد گویی به مهمانان ارجمند اظهار داشت ؛ قطعا مطالبه و پیگیری مشکلات حوزه درمان توسط نمایندگان کارکنان صنعت نفت موجب ارتقا خدمات سلامت شده و هدف مجموعه بهداشت و درمان ارائه خدمات با کیفیت و در شان کارکنان محترم صنعت نفت بوده است.
 
در ادامه این نشست نمایندگان کارکنان شرکت نفت و گاز آغاجاری به مشکلات و کاستی ها حوزه درمان در خصوص افزایش پزشکان متخصص، راه اندازی بخش ICU، ارتقا خدمات دندانپزشکی و راه اندازی نوبت دهی اینترنتی و دیگر موضوعات درمانی اشاره داشتند. 
 
دکتر رضا آموزش در پاسخ به موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان کارکنان صنعت نفت اظهار نمود ؛ مجموعه بهداشت درمان در تلاش است مشکلات درمانی را یکی پس از دیگری برطرف نماید و در راستای این رویکرد ، با پیگیری های انجام شده و با حمایت های مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال گذشته با خرید دستگاهای پیشرفته به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال و راه اندازی این دستگاه ها در اتاق عمل (انجام جراحی های تخصصی ارتوپد و چشمی و به زودی عمل های ارولوژی در این مرکز انجام خواهد شد)،افتتاح بخش سی تی اسکن، تجهیز واحد فیزیوتراپی و واحد آزمایشگاه انجام شده است.
 
 دکتر رضا آموزش در این خصوص گفت؛در ادامه اقدامات انجام شده تعداد ۹ پزشک متخصص و فوق تخصص به پزشکان کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی اضافه شده و همچنین افزایش پزشکان دندانپزشکی برای ارائه خدمات شایسته در دستور کار این مرکز قرار گرفته شده است.
 
دکتر رضا آموزش در ادامه افزود؛ بخش ICU با حمایت های مدیریت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارائه خدمات مطلوب در شرف راه اندازی و افتتاح است.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در پایان اظهار داشت؛ در سال جاری درصدد افزایش مراکز طرف قرارداد در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و عقد قرار داد با پزشکان متخصص، دندانپزشکان و مراکز درمانی در شهرستان‌ های امیدیه، بهبهان،ماهشهر و اهواز قطعا رضایت مندی مطلوبی ایجاد خواهد شد.
 
در پایان این دیدار مقرر گردید جلسات به طور مستمر برای پیگیری موضوعات مطرح شده و رفع دغدغه های درمانی و به حق کارکنان تا حصول نتیجه ادامه داشته باشد.

777
666
666

99999

777

666
 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۲۵
تعداد بازدید : ۲۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید