سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹

اخبار

تجهیز بیمارستان نفت آغاجاری به دستگاه سنگ شکن درون اندامی

با مجهز شدن بیمارستان صنعت نفت آغاجاری به دستگاه پیشرفته سنگ شکن درون اندامی عمل های جراحی شکستن سنگ های کلیه، حالب و مثانه انجام می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری،به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب در منطقه ، ایجاد آرامشِ خاطر برای خانواده ها ، جلوگیری از رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده ، کم کردن هزینه های گزاف ناشی از ایاب و ذهاب و هتلینگ و هزینه های همراه و مخارج مشابه با پیگیری مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و حمایت های مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دستگاه پیشرفته سنگ شکن درون اندامی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خریداری و در اتاق عمل بیمارستان نفت نصب گردید.
 
با مجهز شدن اتاق عمل بیمارستان نفت به این دستگاه پیشرفته عمل های جراحی شکستن سنگ های کلیه، حالب و مثانه و همچنین با مجهز بودن این دستگاه به ابزار های پیشرفته عمل های جراحی پروستات توسط متخصص ارولوژی در منطقه آغاجاری راه اندازی می شود.
 
با این دستگاه پیشرفته عمل جراحی شکستن سنگ های کلیه، حالب و مثانه بدون هیچ گونه برش جراحی سنگ را خرد و از بدن خارج می کنند.
 
از مزایای انجام عمل جراحی با این دستگاه پیشرفته میتوان گفت خطر عفونت و خونریزی برای بیمار نداشته و دردهای پس از عمل معمولا وجود ندارند یا بسیار جزئی هستند و همچنین بیمار چند ساعت پس از انجام عمل،مرخص می شود.
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۳۹
تعداد بازدید : ۲۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید