سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶

اخبار

تجلیل از همکار بازنشسته در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ تلاش های سرکار خانم شهلا پارسی در صیانت از منابع اعتباری و اتخاذ راهکار مالی در سال های گذشته نقش بسزایی در پیشبرد اهداف بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری داشته است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت آیین تجلیل از سرکار خانم شهلا پارسی مسئول واحد مالی بهداشت و درمان با حضور مدیران این مرکز برگزار شد.
 
دکتر رضا آموزش در ابتدای این مراسم اظهار داشت؛ بسیاری از موفقیت ها و پیشرفت های بهداشت و درمان را مرهون زحمات کارکنان حوزه مالی علی الخصوص سرکار خانم شهلا پارسی مسئول این واحد بوده که در صیانت از منابع اعتباری و اتخاذ راهکار مالی صحیح و شایسته عمل نمودند.
 
وی افزود؛ زحمات و خدمات ارزنده سرکار خانم شهلا پارسی که بهترین سالهای عمر خود را برای پیشبرد اهداف بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری سپری نموده فراموش نشدنی و جای تقدیر و تشکر را دارد.
 
در ادامه این مراسم دیگر مدیران بهداشت و درمان ضمن عرض تبریک بازنشستگی به سرکار خانم شهلا پارسی برای ایشان در ادامه زندگی آرزو موفقیت و سلامتی نمودند.
 
  سرکار خانم شهلا پارسی با مرور کلی فعالیت های طول خدمت از خاطرات خوش و سختی هایی که در راه انجام وظیفه سازمانی داشت صحبت نمود و ضمن طلب حلالیت از کلیه همکاران از برگزاری این مراسم توسط مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تشکر نمود.
 
در پایان این مراسم با اهدای هدیه از سوی مدیریت از سرکار خانم پارسی تجلیل شد.

4
99999

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۱:۳۳
تعداد بازدید : ۲۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید