سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۸

اخبار

مانور اطفای حریق در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری برگزار شد.

مانور اطفای حریق با هدف آمادگی، ارتقای توانمندی و افزایش ضریب سرعت عمل در شرایط اضطراری در کارکنان، توسط واحد بهداشت حرفه ای و HSE در بیمارستان نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، زهرا آقاجری کارشناس بهداشت حرفه ای این مرکز در حاشیه برگزاری مانور گفت: به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی در وقایع آتش سوزی، مانور اطفای حریق با همت واحد HSE، موتورخانه، آموزش و روابط عمومی در بیمارستان نفت برگزار شد.

مهندس آقاجری افزود: باتوجه به اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، برگزاری مانور ها کمک شایانی به آمادگی همه‌جانبه بیمارستان در زمان بروز حوادث می‌کند و در این زمینه برنامه‌ ریزی‌ های منظمی صورت گرفته تا در زمان‌های مختلف این مانور ها برگزار شود.

کارشناس بهداشت حرفه ای در پایان اظهار داشت؛ از مهمترین اهداف برگزاری این مانور می‌توان به ارتقای توان عملیاتی کادر درمان، ارزیابی پشتیبانی در هنگام بروز حریق با بهره گیری از حداکثر امکانات موجود در بیمارستان اشاره کرد.

پرسنل اداری، درمانی و خدماتی این مرکز در این مانور از نزدیک با نحوه عملکرد در هنگام مواجهه با حریق و آتش سوزی آشنا شدند و در حاشیه این برنامه کارشناس بهداشت حرفه ای به ارائه آموزش‌های لازم به شرکت کنندگان پرداخت.

666
4

777
777

76

۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۳۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید