سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

راه اندازی کلاس های آموزش زایمان فیزیولوژیک در منطقه آغاجاری

زینب رمضانی پور؛ راه اندازی کلاس های آموزشی زایمان باعث ارتقا سلامت مادر و نوزاد و ضامن زایمان ایمن می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، زینب رمضانی پور مسئول بلوک زایمان بیمارستان نفت شهید ایرانپور در این خصوص بیان داشت؛ با تلاش شبانه روزی و حمایت مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری توانستیم برای اولین بار کلاس های آموزشی زایمان فیزیولوژیک در بیمارستان نفت شهید ایرانپور راه اندازی شود. 
 
وی افزود؛ مادران از هفته بیستم بارداری با نظر پزشک در این کلاس ها شرکت کرده و آموزش های لازم را توسط مامای مجرب  کسب می نمایند.
 
مسئول بلوک زایمان در خصوص روند و ادامه کلاسهای آموزشی زایمان فیزیولوژیک بیان داشت؛  این نوع  تمرینات آکادمیک ورزشی و حرکات های خاص که در روند سیر زایمان و کاهش دردهای ناشی از زایمان و پیشرفت سریع تر و بهتر زایمان طبیعی بکار گرفته می شود و تا زمان وضع حمل ادامه خواهد داشت. 

 

رمضانی پور مسئول بلوک زایمان در ادامه اظهار داشت؛ پرسنل مامایی بیمارستان نفت در کارگاه های آموزشی که توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار گردیده شرکت نموده و گواهی نامه های آموزشی خود را دریافت نموده اند.

 
زینب رمضانی پور در پایان ضمن تشکر از تلاش های پرسنل بلوک زایمان عنوان کرد؛ واحد بلوک زایمان با تلاش شبانه روزی و آموزش های به روز در تلاش هستند مادران بیشتر به جای زایمان پر خطر سزارین از زایمان ایمن طبیعی استفاده کنند.


8888
44

۱۲ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۰
تعداد بازدید : ۲۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید