سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۸

اخبار

برگزاری کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه آغاجاری

کمیته اقتصاد درمان، دارو و تجهیزات پزشکی با حضور رئیس و اعضای این کمیته در سالن جلسات بیمارستان نفت برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ کمیته اقتصاد دارو ، درمان و تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور دکتر آموزش رئیس کمیته و دیگر اعضا کمیته در سالن جلسات بیمارستان نفت برگزار گردید.
 
در ابتدای نشست دکتر آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بر اهمیت این کمیته و لزوم برگزاری منظم آن تاکید داشتند و با اشاره به نشست اخیر روسای مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت در منطقه جنوب که با حضور دکتر هاشمی مدیر عامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد، بر کنترل هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت سرمایه تاکید ویژه داشتند.
 
در ادامه این نشست ضمن بررسی مصوبات کمیته قبل و پیگیری های انجام شده، راه اندازی سامانه سپاس و  چالش های راه اندازی این سامانه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید که با توجه به اهمیت موضوع هر چه سریعتر این سامانه راه اندازی گردد.
 
 بررسی راهکارهایی جهت کاهش هدر رفت دارو و تجهیزات در بخش های بستری و نحوه ی توزیع آن، بررسی قراداد بیمه های تامین اجتماعی و همچنین عقد قرارداد با بیمه سلامت و افزایش خدمات سلامت در سطح منطقه، بررسی مشکلات ثبت تجهیزات و لوازم مصرفی آزمایشگاهی و دندانپزشکی، بررسی مشکلات کیفی ملزومات مصرفی خریداری شده و ارائه راهکار برای رفع مشکلات خرید در سامانه ستاد از موضوعات مصوب شده در این کمیته بود. 
 
در پایان مقرر گردید تمامی مصوبات توسط اعضای کمیته مورد بررسی بیشتر و با اقدام فوری در دستور کار قرار گیرد.

998 
77
88
998

۲۷ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۴
تعداد بازدید : ۲۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید