سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

تجلیل از آزاده و جانباز سرافراز بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ آرامش و آسایش امروز ما مدیون زحمات، دلاوری ها، رشادت ها و ازخودگذشتگی ایثارگران و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس می باشد و زبان ما برای تشکر و سپاسگزاری قاصر و ناتوان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، همزمان با فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان غیور به میهن اسلامی ایران سرافراز دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان و تعدادی از مدیران این مرکز در نشستی صمیمانه از همکار آزاده و جانباز سرافراز سید فرامرز موسوی تقدیر و تجلیل نمودند .
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری خطاب به آزاده و جانباز سرافراز سال های دفاع مقدس، گفت : آرامش و آسایش امروز ما مدیون زحمات، دلاوری ها، رشادت ها و ازخودگذشتگی شما ایثارگران و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس می باشد و زبان ما برای تشکر و سپاسگزاری قاصر و ناتوان است. 
 
در ادامه دیگر مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی از همکار آزاده و جانباز سرافراز تقدیر و تجلیل نمودند.
 
 در پایان این مراسم همکار آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس به خاطراتی از دوران اسارت خود در اردوگاه های عراقی پرداخت و پس از آن با اهداء لوح سپاس و هدیه از خودگذشتگی و افتخار آفرینی وی در دوران اسارت تجلیل شد.
 
همچنین مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور در منزل ایشان از رشادت ها و ایثار گری های این آزاده و جانباز سرافراز تجلیل به عمل آوردند.

88
88
999

88

۲۸ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۴۱
تعداد بازدید : ۲۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید