سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

تجلیل از پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت گرامیداشت روز پزشک

دکتر رضا آموزش ؛ سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان است و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه ای آنرا متمایز میکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک متولیان سلامت در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در بخش های مختلف بیمارستان و درمانگاه های خانواده این روز بزرگ را به پزشکان تبریک و تهنیت گفتند.

دکتر رضا آموزش، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در این مراسم تجلیل اظهار کرد: پزشکان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه در بخش بهداشت و درمان، زمینه ساز ارتقای بهداشت و سلامت هستند.

وی تصریح کرد: سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان است و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه ای آنرا متمایز میکند.

وی ادامه داد : با تمام سختی های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در راه مبارزه و درمان بیماران در این مدت مواجهه با بیماری کرونا سنگ تمام و با تمام توان برای سلامت کارکنان شریف صنعت و نفت و مردم از جان و دل مایه گذاشتند که صمیمانه از همه این عزیزان سپاسگزاری میکنم و امیدوارم در ادامه راه با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات شایسته ای را به کارکنان صنعت نفت و مردم منطقه ارائه کنیم. 

در پایان دکتر رضا آموزش گفت: صمیمانه روز پزشک را به همه همکاران عزیزم در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تبریک و تهنیت عرض میکنم و قدردان زحمات و خدمات ارزنده این عزیزان هستم و این تلاش و ممارست جانانه بر هیچکس در این ایام کرونا پوشیده نیست.

در مراسم تجلیل از پزشکان، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور ،سعید افضلی رئیس روابط عمومی، دکتر آزاده شمسایی مسئول کلینیک های تحصصی و فوق تخصصی و دیگر مدیران این مرکز، رئیس بهداشت و درمان را همراهی کردند.

88

999
999

999
999
999
999

999
88
881
88

۱ شهریور ۱۴۰۲ ۲۱:۰۹
تعداد بازدید : ۳۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید