سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت روز پزشک

مهندس جواد تقی زاده : با هم افزایی برای ارتقا خدمات سلامت مردم و کارکنان صنعت نفت تلاش خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک مهندس جواد تقی زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به همراهی تعدادی از مدیران این شرکت با حضور در دفتر دکتر آموزش رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک روز پزشک، از تلاش های مجموعه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمودند. 
مهندس جواد تقی زاده ضمن تبریک روز پزشک بیان داشت: تلاش های مجموعه بهداشت و درمان در ارتقا خدمات سلامت قابل تقدیر بوده و با توجه به عملکرد مثبت بهداشت و درمان در ماه های اخیر با قاطعیت همراه این مجموعه به جهت ارتقا خدمات سلامت هستیم و هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به محوریت عملکرد خود اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت کاری بنده ارتقا خدمات سلامت مردم منطقه و کارکنان صنعت نفت بوده که امیدواریم با هم افزایی و همکاری بیشتر خدمات شایسته ای را ارائه کنیم.
دکتر رضا آموزش ضمن تشکر از تشریف فرمایی مدیرعامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در محل دفتر خود افزود: امیدواریم با همکاری هم بتوانیم فصل جدیدی از خدمت را در منطقه رقم بزنیم و شاهد رضایت مندی مردم و جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری باشیم.
در ادامه این دیدار مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری طی سخنانی روز پزشک را به پزشکان و کادر درمان تبریک گفتند و مهندس تقی زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اهدای گل از تلاش های دکتر آموزش رئیس بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمود.
77
999
988
999
999
88
88

 

۴ شهریور ۱۴۰۲ ۲۱:۱۷
تعداد بازدید : ۴۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید