سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

صعود موفق غلامعلی امیریان همکار گرامی به قله سبلان

غلامعلی امیریان از کارکنان داروخانه بهداشت و درمان بیمارستان صنعت نفت آغاجاری توانست به قله ۴۸۱۱ متری سبلان صعود کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، به همین مناسبت گفتگو کوتاهی با غلامعلی امیریان همکار گرامی داشته باشیم. 
 
➖آقای امیریان خودتان را معرفی کنید؟ 
 
غلامعلی امیریان هستم از سال ۱۳۸۱ به عنوان کارمند داروخانه در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری استخدام شدم و ابتدا در داروخانه تخصصی و انبار دارویی بیمارستان و فعلا در داروخانه اورژانس مشغول به فعالیت هستم .
 
➖آقای امیریان بفرمایید چطور شد به رشته کوهنوردی علاقه مند شدید؟ 
 
من از دوره دبیرستان و در قالب گروه محلی و دوستانه کوهنوردی میکردم اما از سال ۸۶ در محل کار با همکارم آقای کریم پور آشنا شدم و ایشان مرا به آقای عقیل شریفی مربی کوهنوردی و مسئول صعود های ورزشی باشگاه نفت امیدیه معرفی نمود و از آن تاریخ به بعد بصورت حرفه ای کوهنوردی را دنبال میکنم.
 
➖آقای امیریان از سابقه ورزشیتان بگید که به چه قله هایی صعود کردید؟ 
 
۲ بار قله دماوند به ارتفاع ۵۶۷۰ متر، قله علم کوه ۴۸۵۰ متر، حوض دال دنا ۴۳۰۰ متر، دنا ۴۲۵۰ متر، اشترانکوه ۴۱۵۰ متر،قله علم کوه ۴۸۵۰متر، قله منگشت ۳۶۱۶ متر و دو صعود برون مرزی آرارات ترکیه ۵۱۳۷ متر و قله سبحان ۴۲۵۰ متر داشتم و اخیرا در شهریور ۱۴۰۲ با گروه کوهنوردی بهداشت و درمان تهران و مناطق شمال غرب کشور قله سبلان، ۴۸۱۱ متر را صعود کردم. 
 
➖آرزو موفقیت برای همکار گرامی آقای امیریان داریم و صحبت پایانی شما؟ 
 
من همه دوستان و همکاران عزیزم را به ورزش کوهنوردی دعوت میکنم. کوهنوردی ورزشی است که به صورت جمعی برگزار میشود و کوهنوردی بهترین هدیه به کسانی که دوستشان داریم و آن هدیه سلامتی است.پس با روی آوردن به کوهنوردی این هدیه با ارزش را به دوستان و همکارانمان هدیه نمائیم. با یک جمله صحبت هایم رو تمام کنم؛ کوهستان جایی برای خالی شدن و خودسازی روحی و جسمی است و در پایان از واحد روابط عمومی بهداشت و درمان به پاس انجام این مصاحبه تشکر می کنم.

88
88

۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۳۱
تعداد بازدید : ۲۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید