سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۴

اخبار

تلاش مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارتقا خدمات سلامت در منطقه آغاجاری

نمایندگان کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری طی نشستی در این شرکت با رئیس و تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پیرامون ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات سلامت و ایجاد رضایت مندی از این خدمات به بحث و گفتگو پرداختند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ پیرو جلسه قبلی مستمر نمایندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در این نشست دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری اظهار داشت ؛ قطعا مطالبه و پیگیری مشکلات حوزه درمان توسط نمایندگان کارکنان صنعت نفت موجب ارتقا خدمات سلامت شده و هدف مجموعه بهداشت و درمان ارائه خدمات با کیفیت و در شان کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های محترمشان بوده است.
 
در ادامه این نشست نمایندگان کارکنان شرکت نفت و گاز آغاجاری طی سخنانی به مشکلات و کاستی ها حوزه درمان اشاره داشتند. 
 
دکتر رضا آموزش در پاسخ به موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان کارکنان صنعت نفت اظهار نمود ؛ قطعا با هم افزایی و همکاری بیشتر مشکلات درمانی مطرح شده را یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد و تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار قرار خواهیم داد. 
  
در پایان این دیدار مقرر گردید جلسات به طور مستمر برای پیگیری موضوعات مطرح شده و رفع دغدغه های درمانی و به حق کارکنان تا حصول نتیجه ادامه داشته باشد. 

999
88
88
88
99

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰
تعداد بازدید : ۲۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید