سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۱

اخبار

گرامیداشت روز اورژانس در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش ؛ اورژانس بخش حیاتی چرخه درمان بوده که تلاش شبانه روزی کارکنان اورژانس در خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش قابل ستایش و تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ صبح امروز یکشنبه ۲۶ شهریور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به همراهی تعدادی مدیران این مرکز با حضور در واحد اورژانس ۲۶ شهریور روز اورژانس را به کارکنان پرتلاش اورژانس بیمارستان نفت تبریک گفتند.
 
دکتر رضا آموزش ضمن تبریک این روز اظهار نمود،اورژانس بخش حیاتی چرخه درمان بوده که تلاش کارکنان اورژانس در خدمت رسانی به مراجعه کنندگان قابل ستایش و تقدیر است.
 
دکتر رضا آموزش افزود، روز اورژانس فرصتی برای قدردانی از بزرگوارانی است که با تحمل سختی‌های بسیار نعمت سلامتی را به بیماران در کوتاه‎ترین زمان ممکن آنهم با مهربانی و محبت تقدیم می کنند.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفت : واحد اورژانس بیمارستان یکی از واحد های فعال در امر خدمت رسانی به بیماران بوده که این خود گواه بر تلاش شبانه روزی این مجموعه برای خدمت رسانی به بیماران بوده است.
 
در ادامه این دیدار دیگر مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری روز اورژانس را به کارکنان این مرکز تبریک گفته و برای آنها در آرزو موفقیت نمودند. 
 
 
در پایان کارکنان اورژانس ضمن تشکر از حضور مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در واحد اورژانس به مناسبت این روز،از حمایت های آنها تشکر نمودند.

77
988
77
998
998
999

 

 

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۴۰
تعداد بازدید : ۱۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید