سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱

اخبار

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی رفیق دوست پیشکسوت دفاع مقدس در منطقه آغاجاری

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشتی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی رفیق دوست پیشکسوت دفاع مقدس، مدیران شهرستان، شورای بسیج شهید آذری و فرماندهان پایگاه تابعه و کارکنان این مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی با نمایش فیلمی کوتاه و تدوین شده توسط واحد رسانه پایگاه مقاومت بسیج قدر این مرکز از سخنان مقام معظم رهبری و شهید سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی حال هوای معنوی در این مراسم حاکم شد.
 
در ابتدای این مراسم دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تبریک هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد شهدای جنگ تحمیلی گفت: عزت و آبروی ما مدیون جانفشانی رزمندگان و مجاهدان اسلام است که در دفاع مقدس با تمام وجود به میدان رفتند و جان خود را تقدیم پایداری اسلام نمودند. 
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی رفیق دوست در ادامه این مراسم هفته دفاع مقدس، یاد شهیدان و امام شهیدان را گرامی داشت و اظهار داشت؛ آنچه که از خاطرات دوران دفاع مقدس برای ما ماندگار شده است عزت و افتخاری است که به سبب تلاش ها و مجاهدت ها و از خودگذشتگی های آن روزها است که تمام آن از خود گذشتگی ها می تواند یک موتور محرک قوی برای حرکت نظام جمهوری اسلامی باشد.
 
حاج مهدی رفیق دوست با اشاره به خاطراتی از زمان جنگ و دفاع مقدس اظهار داشت؛ این آموزه های دینی بوده است که رزمندگان با آن جنگ و دفاع مقدس را به شکل بی‌ نظیری اداره کردند و همچنین افزود ارزش دفاع مقدس و انباشته های ما و آن چیزی که امروز ملت ایران را سربلند در دنیا نمایش می دهد در واقع نگاه عرفانی به این آموزه های دینی است.
 
سردار سرتیپ پاسدار دوم رفیق دوست همچنین تصریح کرد؛ ایالات متحده امریکا پس از شکست در هشت سال دفاع مقدس همواره در مقابل نگاه انقلابی ملت ایران قرار داشته و سعی کرده است در مقابل ما بایستد وی همچنین افزود آن چیزی که امروز ما را در مقابل آمریکا مصون می دارد حفظ این نگاه انقلابی و دینی است.
 
سردار پاسدار رفیق دوست همچنین با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا خاطرنشان کرد؛ اقدامات آمریکا از جمله جعل اخبار و تحریم ها و فشارهای اقتصادی با هدف برهم زدن اذهان عمومی و ناامید کردن ملت شریف ایران از تفکر انقلابی و دینی است.
 
وی همچنین در پایان افزود؛ راه‌حل مقابله با این اقدامات اتحاد، ایمان به خداوند و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و آموزه های دینی است.
 
در این مراسم حجت السلام والمسلمین حاج آقا حسینی منش امام جمعه محترم شهرستان امیدیه، سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه ناحیه امیدیه، مهندس مداحی نژاد مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، سلمان میرزاده فرمانده بسیج ادارات شهرستان امیدیه، مهندس خاوری مهر رئیس شورای اسلامی شهر امیدیه،قنواتی مسئول اجتماعی و فرهنگی فرمانداری شهرستان امیدیه و دیگر مدیران شهرستان حضور داشتند.

88
999
999
999
999
999
988
88
988
999

88

 

 

 

۴ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۷۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید