سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۴

اخبار

تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت به مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه آغاجاری

طی مراسمی که توسط پایگاه مقاومت بسیج قدر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برگزار گردید از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت تقدیر و تجلیل به عمل آورده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛ در این مراسم که به مناسبت هفته باشکوه دفاع مقدس برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی منش امام جمعه شهرستان امیدیه، سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه ناحیه امیدیه، سلمان میرزاده فرمانده بسیج ادارات شهرستان امیدیه، دکتر رضا آموزش رئیس،سعید افضلی فرمانده پایگاه بسیج قدر و دیگر مدیران بهداشت و درمان حضور داشتند.
 
دکتر رضا آموزش در این دیدار ضمن تشکر از تلاش مدافعان سلامت افزود؛ تلاش های کارکنان واحد های درمانی این مرکز ستودنیست این عزیزان بی پروا و جان برکف و متعهدانه و ایثارگر جهت شفای بیماران، مسئولیت پذیر و فداکارانه در صف مقدم این جبهه ایستاده اند. 
 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی منش امام جمعه محترم شهرستان امیدیه عنوان کرد؛ کادر درمان همانند رزمندگان دفاع مقدس در خط دفاع از سلامت مردم قراردارند و گذر زمان نمی تواند فداکاری های مدافعان سلامت در شیوع ویروس کشنده کرونا از ذهن ها پاک کند. 
 
وی افزود؛ حضور خستگی ناپذیر کادر درمان در خط اول ایستادگی و صبر و استقامت در حفظ و حراست از سلامتی و جان مردم و تسکین آلام دردمندان قابل ستایش و تقدیر است .  
 
سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه ناحیه سپاه شهرستان امیدیه اظهار داشت؛ پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان در  شرایط بحرانی همانند رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از سلامت مردم قرار دارند. وجود پرمهر و نیکوکار مدافعان سلامت در جای جای خاطره ی مردم ایران خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.شما که در لحظه های عبوس ناامیدی با تلاش بی وقفه و جان برکف مهربانانه در کنار مردم سرزمینمان غزل های امید خواندید و افتخارآفرین عمل کردید. بی تردید فرهنگ ایثار و جهاد عاشقانه ای را که تدریس کردید تا همیشه در اذهان همگان خواهد ماند.
 
در پایان دیگر مدیران شهرستان و بهداشت درمان و همچنین فرمانده پایگاه بسیج قدر این مرکز از تلاش های مدافعان سلامت تقدیر و تشکر بعل آوردند.

998
988
88
99
88
999
988
999
999

۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : ۲۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید