سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۴

اخبار

مراسم تجلیل و تقدیر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بهداشت و درمان آغاجاری به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر رضا آموزش؛ رزمندگان ستاره های درخشان آسمان انقلاب اسلامی ایران هستند و ما به وجود همکاران فداکار خود افتخار می کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان آغاجاری طی مراسمی توسط پایگاه بسیج قدر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته باشکوه دفاع مقدس از رزمندگان بهداشت و درمان آغاجاری در سالن جلسات این مرکز تجلیل به عمل آمد .
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ضمن گرامیداشت هفته باشکوه دفاع مقدس در این مراسم گفت: رزمندگان ستاره های درخشان آسمان انقلاب اسلامی ایران هستند و ما به وجود همکاران فداکار خود افتخار می کنیم.
 
وی افزود: پیروزی انقلاب مرهون مجاهدت های رزمندگان، ایثارگران و شهداست و این انقلاب بدون زحمات و تلاشهایی که  آنها متحمل شدند به ثمر نمی نشست.
 
دکتر رضا آموزش بیان کرد: حضرت امام(ره) با شناخت وسیع خود از روزگار دوران طاغوت،باهدایت و رهبری خود جوانان این مملکت را به سوی سعادت و خوشبختی راهنمایی کرد و آنان نیز با رشادت و از خود گذشتگی که به خرج دادند موجبات عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کردند.
 
وی همچنین بیان نمود: ما خود را مدیون ایثار خانواده معزز شهیدان،جانبازان و آزادگان سرافراز و رزمندگان عزیز می دانیم و برای عزت و شکوفایی نهضت ایثار در کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
در ادامه این مراسم دیگر مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و سعید افضلی فرمانده پایگاه بسیج این مرکز طی سخنانی از دلاوری ها و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر به عمل آوردند. 
 
در پایان رزمندگان این مرکز از تدارک این مراسم از مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و پایگاه بسیج قدر تشکر نمودند.

55
555
555
55
55

۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۴
تعداد بازدید : ۱۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید