سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱

اخبار

برنامه های هفته سلامت در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

یاسمین فیاضی؛ در این هفته برنامه های متنوعی از قبیل برگزاری همایش و کنفرانس، برگزاری کلاسهای آموزشی با مباحث روانشناسی در مدارس، توزیع پمفلت های آموزشی بین کارکنان و خانواده های محترم صنعت نفت، تهیه و نصب و توزیع پمفلت با موضوعات مربوطه، تهیه و نصب بنر در محیط بیمارستان و درمانگاه های خانواده همزمان با سراسر کشور در این مرکز برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، یاسمین فیاضی مسئول مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در تشریح روز شمار هفته سلامت روان اظهار داشت: این هفته از روز سه شنبه ۱۸ مهر با عنوان "تاثیر متقابل افکار و احساسات در سلامت روان" آغاز می شود.
 
وی افزود: دومین روز از این هفته چهارشنبه ۱۹ مهر تحت عنوان " خود مراقبتی و تاثیر آن بر سلامت روان" و سومین روز آن پنج شنبه ۲۰ مهر با عنوان " خود مراقبتی و تاثیر آن بر سلامت روان " گرامی داشته می شود.
 
یاسمین فیاضی اضافه کرد: چهارمین و پنجمین روز این هفته نیز جمعه و شنبه ۲۱ و ۲۲ مهر با عناوین "تاثیر حمایت و ارتباطات اجتماعی سالم بر سلامت روان" و "نقش امید در سلامت روان" نامگذاری شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین روزهای پایانی هفته سلامت مصادف با یکشنبه و دوشنبه ۲۳ و ۲۴ مهرماه با تاکید بر "سبک زندگی سالم جایگزین مصرف مواد الکل و دخانیات" و "حل مسأله راهبردی برای تاب آوری بیشتر" گرامی داشته می شود.
 
 یاسمین فیاضی در پایان اظهار داشت؛ در این هفته برنامه های متنوعی از قبیل برگزاری همایش و کنفرانس، برگزاری کلاسهای آموزشی با مباحث روانشناسی در مدارس، توزیع پمفلت های آموزشی بین کارکنان و خانواده های محترم صنعت نفت، تهیه و نصب و توزیع پمفلت با موضوعات مربوطه، تهیه و نصب بنر در محیط بیمارستان و درمانگاه های خانواده همزمان با سراسر کشور در این مرکز برگزار خواهد شد.

999

۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۲۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید