سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۳

اخبار

ارائه بیش از ۳۸ هزار خدمت در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دکتر آزاده شمسایی ؛ ۳۳ پزشک فوق تخصص و متخصص در شش ماه نخست سال جاری ۳۸۸۲۴ خدمت به جمعیت تحت پوشش ارائه نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛ دکتر آزاده شمسایی رئیس کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت اظهار داشت ؛ کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت با داشتن شرایط مطلوب برای رعایت پروتکل های بهداشتی به جمعیت تحت پوشش ۳۸۸۲۴ خدمت درمانی ارائه نموده است. 
 
دکتر شمسایی از فعالیت ۳۳ پزشک متخصص و فوق تخصص در این کلینیک خبر داد و گفت : خوشبختانه اغلب متخصصین پزشکی رشته های تخصصی و فوق تخصصی در کلینیک های این بیمارستان فعالیت دارند و مدیریت بهداشت و درمان در تلاش است با افزایش پزشکان متخصص و فوق تخصص خدمات شایسته و مطلوب تری به جمعیت تحت پوشش و مراجعه کنندگان ارائه نماید .
 
دکتر آزاده شمسایی ادامه داد ؛ ۳۸۸۲۴ خدمت طی شش ماه اول سال جاری به بیماران ارائه شده که در این مدت با برنامه ریزی منسجم و منظم در نحوه اطلاع رسانی، پذیرش و ارائه خدمات به بیماران توانستیم رضایتمندی نسبتا خوبی ایجاد نماییم.
 
 دکتر شمسایی تصریح کرد ؛ با توجه به اینکه مراجعه حضوری به کلینیک ها جهت دریافت نوبت اغلب چالشهایی برای بیماران عزیز داشته با هدف تسهیل در پذیرش بیماران نوبت دهی تلفنی مستقیم در دستور کار کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی قرار گرفته است. 
 
وی بیان نمود؛ کلینیک متخصص داخلی با پذیرش ۸۱۲۴ نفر،کلینیک متخصص ارتوپد ۴۴۸۱ نفر، کلینیک متخصص چشم ۲۸۱۸ نفر و متخصص زنان و زایمان ۱۹۲۳ نفر بیشترین آمار مراجعه را داشته اند. 
 
رئیس کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت در پایان گفت ؛ کارکنان محترم صنعت نفت و خانواده های آنها شایسته بهترین خدمات هستند و تلاش مدیریت و مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت در جهت ارتقا خدمات سلامت و رضایت مندی آنها می باشد.
 
 کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان نفت دارای ۵ پزشک فوق تخصص و ۲۸ پزشک متخصص بوده که در تمامی روزهای هفته صبح و بعد ظهر به جمعیت تحت پوشش خدمات سلامت ارائه می نماید.

999

۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۲۹
تعداد بازدید : ۲۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید