سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۱

اخبار

گرامیداشت روز پرستار در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و پاسداشت روز پرستار، مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه آغاجاری با حضور در بیمارستان، درمانگاههای خانواده و همچنین طب صنعتی از پرستاران تلاشگر تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به مناسبت ۲۸ آبان ماه ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی ،سعید افضلی رئیس روابط عمومی و جمعی از مسئولین با حضور در بخشهای مختلف بیمارستان شهید ایرانپور و در درمانگاههای خانواده و همچنین طب صنعتی از زحمات ارزنده تلاشگران این عرصه تشکر نمودند.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت : پرستاران با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌ روزی و با تحمل سختی‌ها توانستند خدمات مطلوبی را به بیماران ارائه کنند که این جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی افزود، پرستاران تلاشگر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با گفتار و رفتار خوب خود ، با بیماران برای التیام دردهایشان، همراهی و همنوایی نموده، که امیدوارم با همدلی و خدمت خالصانه، چون همیشه مرهمی بر درد بیماران باشند .
 
سپس دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران بهداشت و درمان آغاجاری تبریک گفت و افزود: پرستاران ساعی بهداشت درمان با فداکاری و ایثارگری در خدمات رسانی به بیماران از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده که مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از زحمات پرستاران این مرکز تشکر و قدردانی می نماید.   
 
در ادامه حسین قنواتی رئیس خدمات پشتیبانی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت و عنوان داشت؛ خدمات ارزنده پرستاران با تمام سختی های این حرفه نشانگر خودگذشتگی این عزیزان است.
 
در ادامه این دیدار دیگر مدیران بهداشت و درمان میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران بهداشت و درمان تبریک گفتند و برای آنها آرزو سلامت و موفقیت داشتند. 
 
در پایان پرستاران بهداشت و درمان از حمایت ها مدیریت بهداشت و درمان تشکر نمودند.

 

88
988
88
88
88
88
999
88

88
999

۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۱۳
تعداد بازدید : ۲۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید