سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۸

اخبار

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

به مناسبت هفته باشکوه بسیج مسابقات فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز و دارت با حضور پرشور کارکنان، توسط امور ورزش و پایگاه مقاومت بسیج قدر این مرکز برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، در ادامه برگزاری برنامه های هفته باشکوه بسیج مسابقات فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و دارت با حضور پرشور کارکنان، توسط امور ورزش و پایگاه مقاومت بسیج قدر این مرکز برگزار شد.
 
مسابقات فوتسال با شرکت تیم های بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری الف و ب و تیم های فوتسال بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر برگزار شد که در این رقابت های دو تیم بهداشت و درمان الف و ب منطقه آغاجاری به مرحله فینال راه یافته و در پایان تیم بهداشت و درمان ب توانست در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی برسد و در دیدار رده بندی تیم ماهشهر از پس تیم اهواز برآمد. 
 
در مسابقات تنیس روی میز دکتر سهرابی نفر اول و زارعی و داشاب نفر دوم و سوم شدند. 
 
مسابقات دارت در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در پایان مسابقات در بخش آقایان قاسم سروی نفر اول و حسن شریفی و امید شیرعلی دوم و سوم شدند و همچنین در بخش بانوان لیلا احمدی اول و پروین خالصی و فوزیه شریفی دوم و سوم شدند. 
 
در مسابقات شطرنج که با استقبال کارکنان این مرکز همراه بود محمد مراد احمدی نفر اول و فاطمه ممبینی و شهین شریفی نفر دوم و سوم شدند. 
 
در پایان این رقابت های ورزشی از مقام آوران تجلیل به عمل آورده شد. 
 
هر ساله به مناسبت هفته باشکوه بسیج مسابقات ورزشی و همچنین برنامه های معنوی در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برگزار می شود.

988
88
998
999
88
77
998
998
998
99

۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۴
تعداد بازدید : ۲۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید