سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۴

اخبار

نصب و راه اندازی دستگاه هماتولوژی سل کانتر فول دیف در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری

دستگاه هماتولوژی سل کانتر فول دیف در آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نصب و راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، مسئول واحد آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با اعلام این خبر افزود: دستگاه هماتولوژی سل کانتر فول دیف با هدف تجهیز و توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی همگام با فناوری روز دنیا و خدمت رسانی با کیفیت مطلوب و کارآمد به بیماران در واحد آزمایشگاه این مرکز نصب و راه اندازی گردید.
 
فرزانه کلاهدار همچنین ضمن ابراز خرسندی از این اقدام، از مساعدت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای تهیه این دستگاه تشکر و قدردانی نمود.
 
 
مسئول آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نیز با اشاره به لزوم تهیه این دستگاه اشاره کرد و گفت: دستگاه هماتولوژی سل کانتر فول دیف sysmex مدل XN_350 ساخت کشور ژاپن دستگاه آنالیزور تمام اتوماتیک ۲۸ پارامتری جهت شمارش، اندازه گیری و تعیین دقیق پارامترهای خون می باشد. 
 
وی افزود: این دستگاه با بهره مندی از تکنولوژی FLOWCYTOMETRY FLUORESCENCE تشخیص افتراقی کامل و شمارش گلبولهای سفید بالغ و نابالغ، شناسایی و اعلام نمونه های غیر طبیعی، شمارش رتیکولوسیت ها و گلبولهای قرمز هسته دار، شمارش گلبولهای سفید در مایعات بدن، شمارش گلبول های قرمز و پلاکت ها را به طور دقیق انجام می دهد.
 
فرزانه کلاهدار در ادامه اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی فوق دستگاه را قادر می سازد با رقت بسیار پایین شمارش سلولها را انجام دهد که در نتیجه موجب افزایش دقت و صحت پاسخها می شود و همچنین این دستگاه دارای قابلیت تنظیم حجم برداشتی خون، فایل کنترل کیفی داخلی، بایگانی اطلاعات بیماران و سرعت بالا می باشد. 
 
رئیس واحد آزمایشگاه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در پایان گفت: این دستگاه پیشرفته توانایی انجام ۷۰ تست در ساعت با کیفیت تشخیصی بسیار بالا را دارا بوده که باعث ارائه خدمات تشخیصی بهتر و سریعتر آزمایشات به بیماران خواهد شد.
77
88
88
999
88
998
۲۶ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۸
تعداد بازدید : ۲۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید