سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۰

اخبار

برگزاری مسابقات قرآن و اذان در منطقه آغاجاری

رضا زارعی : هر قدر بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد انس و الفت گام برداریم، برکات آن را در فضای کار و زندگی خود مشاهده خواهیم کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت تحقیق ، ترتیل ،صحیح خوانی قرآن کریم، اذان نهج البلاغه و...  در دو بخش برادران و خواهران و همچنین فرزندان کارکنان توسط واحد دارالقرآن و پایگاه مقاومت بسیج قدر این مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان نفت برگزار شد.
 
رضا زارعی  رئیس دارالقرآن بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری درباره هدف از برگزاری این مسابقات گفت: همانگونه که می دانیم نزول قرآن با هدف سعادت بشر بوده است و آیه آیه آن در راستای بهینه کردن زندگی انسان است و جا دارد تمامی انسانها با وارد کردن قرآن در زندگی خود به سعادت و آرامش برسند.
 
 رئیس دارالقرآن بیان نمود :  هر قدر بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ قرآن گام برداریم، برکات آن را در فضای کار و زندگی خود و اطرافیان شاهد خواهیم بود.بنابراین با برگزاری چنین مسابقاتی برای همکاران می توانیم شاهد برکات الهی با پیروی از کتاب آسمانی در زندگی و محیط کار خود باشیم .
 
این مسابقات در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شد.

jj

988
999
988
999
88

۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۵۷
تعداد بازدید : ۱۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید