سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۷

اخبار

گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام منوچهر ایرانپور در منطقه آغاجاری

با حضور خانواده شهید والا مقام منوچهر ایرانپور، مدیران شهری ، مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار توسط پایگاه بسیج قدر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری (حوزه شهید آذری) برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام منوچهر ایرانپور در سالن آمفی تئاتر بیمارستان نفت با استقبال پرشور عاشقان راه شهادت و با حضور خانواده محترم این شهید بزرگوار برگزار شد. 
 
شهید منوچهر ایرانپور در دوران مقدس خدمت سربازی در بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در اوایل جنگ تحمیلی علیه کشورمان در آبادان به درجه رفیع شهادت نائل شد و به علت اینکه پدر این شهید بزرگوار در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری شاغل بود نام بیمارستان نفت به نام شهید منوچهر ایرانپور مزین گردید. 
 
در این مراسم معنوی بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود مقدس کشورمان، کلیپی به همین مناسبت توسط پایگاه بسیج قدر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به نمایش گذاشته شد و در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی منش امام جمعه محترم شهرستان امیدیه از دلاوری ها و فداکاری های شهدای هشت سال دفاع مقدس سخن گفت، در پایان این مراسم از خانواده شهید والا مقام منوچهر ایرانپور تجلیل شد.

988
988
988
999
988
988
999
988

۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۴۱
تعداد بازدید : ۲۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید