سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱

اخبار

دیدار رئیس بهداشت درمان آغاجاری با فرمانده سپاه شهرستان امیدیه به مناسبت روز پاسدار

دکتر رضا آموزش؛ سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، همزمان با خجسته میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار دکتر رضا آموزش رئیس به همراهی دیگر مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در دفتر سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه شهرستان امیدیه ضمن تبریک روز پاسدار با وی دیدار و گفتگو کردند.
 
دکتر رضا آموزش در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.
 
دکتر رضا آموزش در ادامه تصریح کرد: پاسداران و مجموعۀ سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند، همان­گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
 
وی افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصا پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
دکتر رضا آموزش در پایان سخنان خود عنوان داشت: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.
 
سپس فرمانده سپاه شهرستان امیدیه طی سخنانی ضمن ارج نهادن به زحمات مدافعان جبهه سلامت گفت: تلاش کادر شریف درمان در ارائه خدمات سلامت به بیماران نوعی جهاد است.
 
وی زحمات کادر درمان در خدمت به مردم منطقه ستود و بیان نمود: امروز شما فرماندهان جهاد در راه ارائه خدمات شبانه روزی سلامت به بیماران هستید و ما در کنار شما ایستاده ایم تا مردم عزیز ایران اسلامی در سلامت کامل زندگی کنند. 
 
در پایان این دیدار دیگر مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری خجسته میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به فرمانده سپاه ناحیه شهرستان امیدیه تبریک گفتند و برای همه ی پاسداران راه حق آرزوی موفقیت نمودند.

999
999
999

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۲۲
تعداد بازدید : ۲۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید