سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۴

اخبار

مصاحبه با روانشناس بیمارستان نفت آغاجاری به مناسبت روز ملی روانشناس و مشاور

دکتر یاسمین فیاضی ؛ در سال گذشته به بیش از هزار مراجعه کننده در کلینیک مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری خدمات مشاوره مطلوب ارائه گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، دکتر یاسمین فیاضی روانشناس بهداشت و درمان ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز ملی روانشناس و مشاوره به تمامی همکاران روانشناس خود، اظهار نمود ؛  روانشناسان و مشاوران با صبر و متانت تمام سنگ صبور خسته دلان روح  و روان و تعالی بخش ، ارتقاء دهنده کیفیت زندگی هستند.

 

وی افزود؛ با حمایت های مدیریت بهداشت و درمان توانستیم در سال گذشته به هزار و پنجاه نفر از جمعیت تحت پوشش خدمات مشاوره مطلوب ارائه نماییم. 

 

یاسمین فیاضی عنوان داشت ؛ کلینیک مشاوره بیمارستان نفت هر روز هفته در محل درمانگاه امام رضا(ع) بصورت حضوری برای تمامی سطوح سنی و جنسی در اکثر حوزه های روان درمانی از جمله فردی ، خانواده درمانی،زوج درمانی و مشاوره تحصیلی با رویکردشناخت درمانی(CBT)، روان پویشی کوتاه مدت(ISTPD) و رویکرد هیجان مدار(EFT) به فراخور حال و نیاز مراجع به جمعیت تحت پوشش خدمت رسانی می کند. 

 

وی ادامه داد؛ کلینیک روانشناسی در اجرای آزمون هایmmpi_1، GHQ، تست هوش وکسلر تفسیر و مصاحبه بالینی تخصصی ، معاینات دوره ای کارکنان نفت ، استخدامی نیروهای قراردادی و در شرف تبدیل وضعیت با مرکز سلامت کار همکاری لازم را دارد.مرکز سلامت روان در تلاش است با تهیه و توزیع پمفلتهای متفاوت در موضوعات سلامت روان و برگزاری همایش های متفاوت به ارتقا سلامت روان و بهزیستی افراد کمک کند.

 

در پایان دکتر یاسمین فیاضی از حمایت های مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به جهت ارتقا خدمات روانشناسی به جمعیت تحت پوشش تقدیر و تشکر به عمل آورد.

5555

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۹
تعداد بازدید : ۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید