سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۴

اخبار

کسب رتبه برتر بیمارستان صنعت نفت آغاجاری در اجرای برنامه جوانی جمعیت

زینب رمضانی پور؛ با برنامه ریزی و تلاش همکاران در بلوک زایمان توانستیم با افزایش آمار زایمان طبیعی، رتبه برتر در اجرای برنامه جوانی جمعیت را کسب نماییم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، زینب رمضانی پور مسئول بلوک زایمان بیمارستان شهید ایرانپور نفت ضمن تبریک به همکاران در این واحد اظهار داشت، بیمارستان صنعت نفت آغاجاری توانست در سال گذشته بین بیمارستان های تحت نظر دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اجرای برنامه جوانی جمعیت جز سه بیمارستان برتر در این زمینه قرار بگیرد. 

 

وی افزود؛ در پی تحقق فرمان مقام معظم رهبری در راستای جوانی جمعیت با حمایت مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و متخصصین زنان و زایمان دکتر شباهنگ کامیار و دکتر آزاده خورشیدی زاده و تلاش های مستمر کارشناسان مامایی توانستیم در بین ۳۰ بیمارستان تحت نظر دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این مقام شایسته را کسب نماییم.

 

مسئول بلوک زایمان بیمارستان صنعت نفت آغاجاری بیان داشت، در سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده و راه اندازی کلاس زایمان فیزیولوژیک و ارائه آموزش های لازم به مادران و همچنین با ایجاد انگیزه و دعوت به زایمان ایمن و طبیعی آمار زایمان طبیعی در بیمارستان صنعت نفت آغاجاری افرایش ۲۰ درصدی داشته است. 

 

زینب رمضانی پور مسئول بلوک زایمان بیمارستان صنعت نفت آغاجاری در پایان گفت؛ یکی از مهمترین وظایف واحد بلوک زایمان ایجاد شرایط مناسب برای بارداری و زایمان ایمن است که قطعا در تلاش هستیم با فرهنگ سازی و اگاهی بخشی بیش از پیش زایمان طبیعی را ترویج نماییم.

999

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۴
تعداد بازدید : ۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید