سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۷

اخبار

برگزاری مسابقات ورزشی بانوان سازمان در آغاجاری

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی:برای ما افتخار است که میزبان همکاران ورزشکارمان در عید نیمه شعبان باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری همزمان با عید سعید نیمه شعبان ، مسابقات ورزشی سه گانه شامل شطرنج ، دارت و آمادگی جسمانی بین بانوان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در منطقه آغاجاری برگزار می شود.

 رئیس خدمات پشتیبانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: قبل از هر چیز از اعتماد و اطمینان خاطری که جناب دکتر سمیع مدیرعامل محترم و جناب دکتر طالع رئیس محترم امور ورزش سازمان به مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری داشتند و میزبانی مسابقات را به این منطقه واگذار کردند تشکر می کنم.

عبدالرضا شریفات به تشریح برنامه مسابقات پرداخت و اظهار داشت:تیم های ورزشی از مناطق مختلف سازمان روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه وارد منطقه آغاجاری می شوند و از چهارشنبه صبح همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) مسابقات در هر سه رشته شروع می شودو تا پنج شنبه ادامه می یابد.

وی همچنین به برگزاری جشن نیمه شعبان در چهارشنبه شب و با حضور ورزشکاران اشاره کرد و افزود: برای ما افتخار است که میزبان همکاران ورزشکارمان در عید نیمه شعبان باشیم و در همین خصوص برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده تا رضایت خاطر ورزشکاران محترم فراهم شود.

شریفات از همکاری بسیار خوب مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و دیگر مدیران این شرکت بخصوص رئیس امور ورزش شرکت نفت تشکر کرد و تاکید نمود: بی شک برگزاری این مسابقات با همکاری و همراهی این مدیران محترم در منطقه آغاجاری میسر می شود.

 رئیس امور ورزش منطقه آغاجاری در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه کارکنان بهداشت و درمان گفت:تمامی برنامه های اسکان ، پذیرایی و ایاب و ذهاب برای شرکت کنندگان به نحو احسن پیش بینی گردید و امیدواریم برای ورزشکاران محترم که مهمان ما هستند کوچکترین مشکلی پیش نیاید و با خاطری خوش منطقه آغاجاری را ترک نمایند.

عکس  

 

 

۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید